Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Beste Familie,vrienden en bekenden!

Zoals de meesten onder jullie al wel zullen weten vertrek ik op 7 mei op de fiets vanuit Diepenveennaar Santiago de Compostella..... eenwens die ik eindelijk mag gaan vervullen...ik verheug me er op!Nadat ik vorig jaar had besloten om per 1 maart metpensioen te gaan, was dit een wens die ik kon gaan vervullen. Meer dan 40 jaar werkzaam te zijn geweest binnen GG-net in Apeldoorn..met veel fijne mensen..zowel clienten als collega's .. ja dan maar een keer een koerswijziging... jaiets in je van: vrijheid..weer dichter bij de natuur..het avontuur...en het onbekende tegemoet..nieuwe ronde!!Mijn vrouw Marja reageerde iets in de geest van:ga maar....( ze weet uit ervaring dat als ik iets in mijn hoofd heb etc ) het is mij te zwaar...ik moet er niet aan denken...alhoewel ze een heelgoede conditie heeft is dit haar te gortig.De kinderen vroegen zich af of dit een voorbode was van een pensionado in nood...maar uiteindelijk begrip-bezorgheid overlopend in zeer licht enthousiasme.Ze kunnen niet goed begrijpen wat de lol is om meer dan 4 weken op de fiets te zitten.Ik kreeg van velen het verzoek om een web-log bij te houden.Leuk om te weten dat zovelen mijn trip willen volgen..het is pas begin maart..dus ben bezig met de voorbereidingen...de komende weken zal ik af en toe wat voorbereidingen beschrijven en per 7 mei wat mijn fietservaringen met jullie delen....Vanaf 7 mei zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Ik kan niet garanderen dat ik elke dag wat schrijf..afhankelijk van mogelijkheden! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Wil

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!