Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Portomarin 2356 km

Beste allemaal, eerst maar even over gisteren , gewoon de zwaarste rit van mijn trip. Van el acebo naar alto de poio.....76 km viel nog wel mee.... Maar de Cebreiro met een klimlengte van 21 km tot 9 procent...laatste stuk gelopen...daarna de alte san roque...en als toetje de alte poio op 1335 mtr...willem was heel blij dat er plek was in de alberque! Maar goed, voldoening...lekker gegeten...macaroni...veel yogurt na! Daarna goed geslapen en vanmorgen richting Pontmarin 50 km ...paar klimmetjes en spieren die wat protesteerden. Zit nu in een soort pension..kamer voor me alleen...lekker. Straks het mooie dorp in wat eten en drinken. Morgen richting Arzua en maandag rond het middaguur St.de Compostela. Nog 100 km. Beste mensen,wederom dank voor jullie support ! Gr. Willem.

Reacties

Reacties

jopie en frans

Hoi Willem,

We vinden het prachtig om je te volgen en herkennen natuurlijk veel plekken waar je over schrijft. Zoals Cruz de ferro (heb je ons steentje nog gezien?) en natuurlijk de beklimmingen. We hebben de "afdaling" naar Santiago als een soort beklimming ervaren, ben benieuwd wat jij ervan vindt. Maar met jouw moraal, je goede conditie, je gezonde eetlust en het prachtige weer kun je nu alles aan.

Bon camino

Edith

Hoi Willem,
Geweldig! Je bent er bijna! Zo'n zware dag bijna tegen het eind.. afzien dus. Maar des te lekkerder gevoel daar na!
We wensen je een heel goed laatst traject. En een heel goede aankomst in Compostella. Maar wellicht horen we nog voor die tijd... vanuit Flanders, New Jersey, Usa blijven we je volgen! Liefs, Edith

Hans(z)

Hoi Willem, wat ga je toch goed! Lekker zweten omhoog maar je krijgt wel loon naar werken. Cebreiro heeft mooie heel oude huisjes, meen ik me te herinneren, en het uitzicht mag er ook wezen. Heb je geen zin om straks terug te fietsen? Ik wens je een mooie intocht in Santiago.

Ton Schouten

Hey Willem,

Hey Willem,
Je schiet al mooi op met je trip.
Geweldige prestatie!!!
Nog geen beurse kont?
Ik ben trots op zo'n zwager!

Groet Ton

Bernadette

Hallo Willie

Ik wens je een goede laatste eindsprint!!
En hoop dat je verwachtingen waargemaakt zijn!
Vast wel..
voor wie niets verwacht is alles veel....

liefs Bernadette

Judith

Bonjour Willen, mon ami de Francais,

Comment cava? Cava bien?
Helaas ben ik de afgelopen weken erg druk geweest met werk en een verbouwing, waardoor ik lang niet al je verhalen op m'n gemakje heb kunnen lezen. Dit ga ik dus nog met terugwerkende kracht doen.
De verhalen die ik heb gelezen; petje af voor jou!! Wat een doorzettingsvermogen. Leuk om deze ervaringen te lezen. Ik wil je voor de laatste kilometers nog ontzettend veel succes en plezier wensen!

Adieu,
Judith

Ria van Huet

Hoi Willem, wat goed, je bent er al bijna. Ben al een aantal diensten bezig om samen met Gerrit H. een berichtje op deze site voor je achter te laten, maar dat is tot nu toe niet gelukt. Gerrit vraagt trouw elke dienst of je er al bent en leeft echt met je mee. Hij doet je ook de hartelijke groeten.
Lees vol bewondering je reisverhalen. Knap zo.n prestatie en wat vraagt het veel doorzettingsvermogen. Maar dat heb je wel. Ik doe het je niet na en dat hoeft gelukkig ook niet. . Ben erg benieuwd naar je aankomst in Santiago de compostela
Lieve groet, Ria

Anita

Gefeliciteerd Willem! Mooi dat je je doel hebt bereikt, en de mooie tocht er naar toe.
Wat een ervaring.... 'k zal je reisverhalen update missen. Verheugde me elke avond op het lezen van wat je had meegemaakt. Nou ja dan kijk ik maar uit naar september, dan kun je het Ria en mij nog eens echt uit de doeken doen.
Fijne laatste dagen daar en een goed weerzien met je gezin.
Lieve groet,
Anita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!