Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Burgos 1981 km

Beste mensen, vandaag weer een korte afstand (66 km) . Was echt een mooi stukkie fietsen, tijdje opgereden met twee vriendelijke duitsers. Samen wat gegeten,bleken ook twee net gepensioneerden te zijn uit Kontstanz. Bleek dat een van de twee maar een arm had! Speciaal ontworpen fiets....respect! Wat relativerend vroegen we ons af hoe we zo mallotig waren gekomen om zoiets te ondernemen...beetje oh-en. In Burgos aangekomen hotelletje gezocht ( hotel espana) met pelgrimkorting en geboekt voor 2 nachten.Wat een luxe! Even tot rust komen...was eens goed doen...en eens Burgos rustig bekijken. Beetje weer power opdoen voor de laatste 560 km. Allemaal de groeten! Willem.

aniek

Wat fijn dat je even je rust kunt pakken.Hartstikke knap dat je al zover bent!Laatste stuk moet lukken denk ik!?Veel plezier nog,geniet van de mooie en bijzondere momenten!Liefs

Peter

Hallo Zwager!
Fijn dat je nu lekker kunt genieten van de reis.
Het fietst veel ontspannender met het einddoel in zicht.Dit tussen aanhalingstekens dan.
Nogmaals geniet ,niet meer van die grote stukken fietsen en nog veel plezier onderweg.

Groeten Peter

Jos

Hallo Willem
wat leuk dat je belde,maar helaas waren wij er niet.met Wannes(onze schoonzoon uit België aan de telefoon dacht je vast verkeerd verbonden te zijn.wat een prachtige ervaringen doe je allemaal op . De spaans Rueda wijn(wit) zullen je vast goed bevallen. Wanneer iemand met 1 arm kan fietsen moet het met alleen een stuk in de kraag niet moeilijk zijn om te fietsen.
ps Ze zijn kampioen geworden.

vriendelijke groet
jos

Jan-Gerard

He Willem,

Ik lees elk bericht van je. Is erg leuk om je zo te volgen. Knap werk voor zo'n oude pensionado! 80 % van de fietsreis zit er al weer op. dan lijkt die laatste ruim 500 kilometer maar een stukje!?! Mooi dat je nu een versnelling lager kunt gaan en zodoende nog meer kunt genieten van de reis zelf en de omgeving.
Veel succes de laatste etappes van de reis.

Groet, Jan-Gerard

Bernadette

Hey Willie

Wij hebben vandaag ook maar eens een stukje gefietst..de Landgoedroute..mooi!! 38 km Kijk maar eens naar de foto's op facebook misschien dat je nog iets vertrouwds ziet......
En succes