Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Dag 17 Dax 1576 km

Beste mensen,

Het gaat snel, en dat komt vooral door het mooie weer, ik ben echt een bofkont. Wind werkt soms ook mee. De laatste twee dagen door Les Landes ( soort flevoland met veel bossen) gereden, lekker vlak en geen eindeloze heuvels waar je af en toe wat simpel en zeker moe van wordt. Ik rijd nu op een gemiddelde van ongeveer 90 km per dag wat mooi is gezien de gunstige omstandigheden. Ik kom steeds meer C-gangers tegen en je hebt met iedereen wel een praatje of je fietst een stukkie op met elkaar. S avonds tref je op de camping of elders ook wel C gangers dus meestal gezellig. Ik heb niets te klagen over belangstelling, mensen zijn benieuwd naar je verhaal en de bekende vakantiepraat ( werk - wonen- waar kom je vandaan etc) Ik ga zometeen een stukkie verder fietsen naar Peyrehorade voor een camping plek ( vandaag dan 120 km gefietst) en dan morgen richting St Pied de Port de laatste stadje in Frankrijk alwaar de overgang gaat beginnen door de Pyreneen. Jopie wil je Frans beterschap wensen........ pechvogel. En verder beste mensen ik begin nu echt het gevel te krijgen dat ik het ga halen... Ik rijd gewoon in een goede moraal en als het soms even lastig is dan denk ik gewoon aan een van de redenen ( Thijs) waarom ik deze tocht rijd. Energie die hij nodig had om lucht te krijgen door die rot ziekte.......ja dangeeft hij me zoveel energie dat mooie lachende ventje. Ja en verder jullie support.... tis eigenlijk een eer allemaal.... zelfs stille bewonderaars.... moet niet gekker worden. Maar goed ik houd jullie op de hoogte voorzover het kan en groet jullie allemaal .Thijs en Sanneke Gerard en Rikie en die ik vergeten ben .....welkom als volgers....

Reacties

Reacties

Johan Hafkamp

Hallo Willem
Even niet gevolgd daar ik zelf even vakantie heb gehad.Maar wat ga je goed en van pijn aan het zit vlak hoor ik ook niets meer .Lekker iederedag fietsen wat een feest.Je heb nu genoeg kilometers gemakt om ook over de bergen te komen.Willem houw je haaks,gr. Johan

Mariette van Someren

Beste Willem,
via Edith kwam ik erachter dat je het pelgrimspad fietst. Wat een moed (is altijd nog een wens van me!) Volgens mij ga je voorspoedig! Alle goeds verder toegewenst!
Mariette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!