Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Broers op bezoek!

Helemaal goed, frans en alwie die op vakantie zijn in huis aan de lot langs geweest.samen gegeten! Klasse...beregezellig.Frans en Alwie hebben een huis aan de lot en kwamen even langs ( 300 km rijden) dat zijn nu mooie dingen even alles bijgepraat lekker eten, envastgesteld dat we het goed hebben.Verder vonden ze het nodig om mij te onderwerpen aan een urinecontrole..... nou ja zeg.

thijs en sanneke van dieren

Dag Wil, je hebt er 2 achtervolgers bij (van de weblog weliswaar, letterlijk komt wellicht ooit nog op een dag). We hoorden van breur Wout dat je deze uitdaging op je hebt genomen. Succes gewenst, je bent al goed op weg zo te lezen. We blijven je volgen, groet!

jopie

Hoi willem even voor de verandering een berichtje van mij.
Frans is voor een paar weken uit de running.Hij is gevallen en heeft een breuk in zijn bovenarm.
Gelukkig zuster jopie in de buurt voor de nodige adl.
Jou verhalen roepen bij Frans en mij ook weer de mooie herinneringen op van onze fietstocht.
Het rondje nederland die we zouden gaan fietsen zit er nu even niet in maar we hebben de tijd.
Willem geniet van alles wat je tegenkomt.
Jopie en Frans

Riekie Meijerink

Willem

Heb gelezen dat je al eind op weg bent.Vandaag een stukje op de TV gezien van mensen die allemaal op reis waren naar compostella op de fietst of waren aan het wandelen.Tof hoor dat je dit doet ,wens je veel plezier.Ik dacht terug aan de fietstocht die je samen met Carla en mij maakte dat was maar een peuleschilletje in vergelijking wat jij nu doet.

Gerard en Riekie