Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Tours.

Beste mensen,

Zo in de namiddag Tours bereikt, de eerste 1000 km zitten er op.De afgelopen dagen door een mooi gebied gefietst ( Loir gebied)met allemaal mooie stroompjes, en prachtige huisjes.... zo van in de sfeer van mwah hier wil ik ook wel wonen........ eventjes dus. Ik bof geweldig met het weer en kom steeds meer fietsers tegen.....allemaal nederlanders dus.... Maar wel leuk voor aanspraak en ervaringsoverdracht.Het fietsen op zich gaat me aardig af gisteren maar eens resultaat gefietst en wat km gemaakt. een gegeven moment heb jede glooiende vergezichten en mooie panorama,s wel gezien. Ik bemerk dan ook bij mezelf dat ik ook kan genieten van km maken. Is touwens een rare gewaarworing te bedenken dat ik nu over snelwegen fiets waar we normaal gesproken met ee sneltrein vaart over heen vlogen al we met de kinderen naar FR op vakantie gingen.Kreeg gisteren nog eenmooi telefoontje van mijn broer Frans die op dit moment met mijn andere broer Louis op vakantiezijn in hun huis aan deLOT.ze ( met Clara en Vrony natuurlijk)willen me komen opzoeken als ik onder Bordeaux fiets....... moeten ze nog wel 100 kmrijden..mooie gedachte we zien wel wat het wordt. Ik zit nu in Tours in een jeugdherberg met allerlei nationaliteiten.Straks even de stad in voor een warm happie.. ik zit te wachten op twee Ned dames die ik vanmiddag tegen kwam en samen wilde gaan eten.... moet niet te lang duren.Leuke reacties van jullie en die doen me goed.... en er waren geen nonnetjes meer Renate, maar wel allerlei mensen die spiritueel wat aan het doen waren, de meesten liepen met hun hoofd in de wolken ( of nog verder)... maar konden amper goedendag zeggen...en het ontbijt was hemels. Maar goed op de camping gaat het een stukkie eenvoudiger... en dat is ook goed.Morgen richting Poitiers en we houden de vaart erin. Zo meteen weer contact met het thuisfront ( ik ga ze missen) en jullie allemaal het beste.

Reacties

Reacties

Peter

Heel goed zwager!Ik denk dat je het meeste afzien wel gehad hebt, nu inderdaad meer genieten.In Poitier is de Futuroscope,kom je misschien langs. Veel succesnog met je tocht.
Groet Peter

Marleen

Hé pap, goed bezig! Fijn dat je er nu wat meer plezier aan beleeft! En al 1000 km er op zitten, top! Lekker zo door gaan. Hier alles goed. Ook met Boris en Guusje. Hebben vandaag weer cakejes gebakken met oma! Maarre volhouden hoor! Straks zie je ons en de kids weer genoeg hoor. Halen we het wel weer in.
Groetjes uit Deventer!

Jan-Gerard

He Willem, wat ga je toch snel. Volgens mij beginnen je trainingsuurtjes zich nu toch echt uit te betalen. Gemiddeld 100 kilometer per dag is toch geen kleinigheid. Je gaat nu steeds "naar beneden" op de kaart. Zou dan toch de zwaartekracht ook meehelpen?
Leuk dat je steeds meer mensen tegenkomt waar je een praatje mee kunt maken.
Ik hoop voor je dat de weergoden je gunstig gezind blijven, dat fietst toch prettiger.
Goede reis weer.

Wendy

Hoi Willem,
Wat ben je toch een kanjer, al 1000 kilometer!!!!
Hoe gaat het met je billen?
Groetjes van een bewonderaar....

Jos Ebbers

Hallo Willem
Hoe presteer je dit met 2 van die kniëen? Wim kan zou zeggen:'had ik maar één zo'n knie'. wat een mooie ervaring moet dit voor je zijn om over die prachtige landweggetjes te fietsen.Vergeet niet de heerlijke Loire wijnen te proeven bij het etentje. Ook een pelgrim mag natuurlijk genieten van een wijntje.
Geniet ervan om je te volgen.

groeten van Jos ebbers

Menno en Roely

Geweldig Willem, wat een prestatie! We lezen vol bewondering je reisverslagen en krijgen (bijna ;-)) zin om ook zo'n tochtje te gaan maken.

Groetjes en hou vol!

Hans(z)

Hoi Willem, je kunt Spanje al bijna zien, denk ik. Je trapt lekker door. Vergeet niet om je heen te kijken want het blijft toch apart om zo te reizen. En frankrijk is een prima fietsland. Nog veel plezier! Ik blijf je volgen (droogfietsen, helaas).

Paula

Hé Willem,
Het is nu wel eens tijd voor een reactie van mij. Heb wel regelmatig aan je gedacht hoor:-)
Wat is het toch leuk om al die reisverslagen te lezen (ik houd er inmiddels al 3 bij:- )o.a. ook van mijn dochter, zij verblijft op dit moment in Sint Maarten)

1000 km...... wat een eind al! Heb je al last van zadelpijn, of is dat al weer verleden tijd?
Ik moet er niet aan denken zo alleen op de fiets, maar als ik dat zo lees heb je genoeg sociale contacten en vermaak jij je wel.

Nou, Willem, ik wens je nog heel veel succes toe !!!,en ik leest de rest wel in je volgende reisverslag.


(p.s. heb je ons t-shirt al aangehad?)

Groetjes,
Paula

Litania

Goed bezig hoor, respect! Als ik tijd had fietste ik gezellig een stukje met je mee, maar ook ik slijt mijn dagen tegenwoordig vooral met het lezen van reisblogs van anderen (o.a. van mijn dochter én van de dochter van Paula, die samen op St. Maarten zitten). Dan is er nóg eentje op St. Maarten die ik volg, eentje in China én jou. En zo ben ik toch nog een beetje internationaal bezig, zij het dan thuis op de bank.
Blijf vooral genieten!
Groetjes,
Litania

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!