Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Chartres Tot 812 km.

Beste mensen,

Zo even een berichtje van mij uit Chartres, de laatste twee dagen gaat het lekker, goede moraal en kom leuke mensen tegen. Ik heb vandaag een halve snipperdag en maar 50 km gefietst. Na 2 dagen op een camping te hebben geslapen,slaap nu in een gerenoveerd oud klooster met uitzicht op de prachtige kathedraal van C. Een soort verwendag dus maar mooi sfeertje. Ik lig aardig op schema(heb geen echt schema hoor]en begin in de goedefietsmood te komen van niet alleen moeten fietsen maar ook weer zicht op natuur en mensen.... en dat is wel lekker. Noord Frankrijk was toch wel pittig qua heuvels....ja Frans je hebt gelijk.....maar wel een goede opwarmer voor de de pyreneeen enzo...... ik heb nog niet de overtuiging dat ik het haal..... maar so far so good... vanavond weer de gebruikelijke contacten met het thuisfront....ook weer goed voor de moraal.Morgen richting Tours waar ik overmorgen hoop aan te komen. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties ,wou het wel persoonlijk doen...... maar ja dat komt nog wel.

Hartelijke groeten,

Willem.

P.S na mij tocht zal ik wat foto,s plaatsen.

Reacties

Reacties

Edith

Hé Willem, dit klinkt goed! Geniet van Chartres!! en of je het haalt.... vast wel.. maar het gaat toch om "de weg".. dus je haalt het altijd...

Is de wind nu wat minder??

Ik denk aan je van tijd tot tijd - een lieve groet uit Apeldoorn. Edith

Renate

Ha Willem,

Het slaapt vast goed in een klooster.... en de nonnen zorgen morgenochtend voor een ontbijtje?
Jezelf verwennen met wat minder kilometers is niks mee, het is tenslotte zondag (rustdag) vandaag....
Fijn dat je ook geniet van de natuur en de mensen die je tegen komt.
Zet em op hé en tot de volgende keer.

groeten vanuit Salland

Anita Slagter

Dag Willem,
Fijn dat het zo goed gaat! Lees je verhalen met veel plezier, wat heb je al een stuk gefietst...
Slaap lekker en tot de volgende keer.
Lieve groet, Anita

Joeri

Hoi oom!

Echt een heel gaaf avontuur, ook om te lezen.
Zet 'm op richting Tours!

Groeten uit Zwolle.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!