Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Even kort

Beste mensen, ik zit nu in compiege. 600 km gereden. Moraal is redelijk.ontmoet leuke mensen en begin mijn vakantierust een beetje te vinden. Mooi weer, maar de wind nog steeds mijn vriend niet. Ik houd een dagboekje bij,en bij een echte pc zal ik er mijn verhaal op zetten zit nu op een telefoon te klooien, schiet niet op. Moet het management maar regelen. Iedereen bedankt voor aardige lieve woorden.

Gerard

He Willen, das al een best end. Vind het naar Wijhe al een giga einde. Ik vind het nog steeds erg stoer. Wat die telefoon betreft ik heb hier nog een PDA liggen en een IPAD. Moet je maar even komen halen;-)
He Willen succes en je kunt het!
Gerard

Frans en Jopie

Ha, die Willem,
Je gaat geweldig, ondanks de wind. Nu al in Compiegne dat kan niet beter. Compiegne hebben we overigens goede herinneringen aan. Mooie gite voor ons alleen (geen gesnurk,je kent dat inmiddels wel) prachtig weer,onze dochter jarig en een mooie stempel. Morgen komen de eerste prachtige heuveltjes. We genieten met je mee.
Frans en Jopie

Bernadette

Hallo Willie

Goed bezig!! en de wind gaat vast een keertje uit een andere hoek waaien!! Leuk om al die mensen te ontmoeten..Succes met je tocht!

lieve groet Bernadette

Wendy

600 km in vijf dagen, wauw!!!
Je boft wel met het weer, aankomende dagen wordt het wat minder (dit is volgens de weerberichten, maar gelukkig hebben ze het vaak mis).
Veel plezier nog!
Groetjes,
Wendy

Ruud

Hoi Willie, dat gaat voorspoedig zeg! Vergeet vooral niet om je heen te kijken bij zoveel moois, en wat zul jij een wind mee hebben op de terugweg! Groet, Ruud.

Nadia

Hoi,
Als ik deze verhalen lees, ga je als een speer!
Veel succes en plezier nog.

groetjes,
Nadia

Judith

Ha oom,

dat gaat snel! Knap hoor, leuk om je verhalen te lezen en je te volgen. Geniet van deze mooie en bijzondere ervaring!

Groetjes

ria koning

Hoi volhouder,
Voor mij ben je al een kanjer. Heb eens even op de kaart gekeken waar je precies bent. Echt ver! Ik red het nog niet eens met de auto. En dan jij op de FIETS! Bekijk ook de steden, die je aandoet. Mooi. Hopelijk kan jezelf ook genieten, van al dat moois. Echt leuk om jouw verhalen ook te lezen. Kijk daar ook naar uit. Goede nachtrust. Morgen weer een goede tocht gewenst.
Lieve groet, Ria.

Paul

Willem wat een prestatie zet je neer wat een fietstocht Het lijkt me een prachtige belevenis, Fijn dat je leuke mensen ontmoet.( het goede in de mens) Ik heb er geen verstand van maar het zal je vast te doen zijn om onderweg te zijn. probeer daar van te genieten Al zal je er best eens door heen zetten. ik wens je: hou je lijf en je fiets heel. vriendelijke groet paul