Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Vandaag Geraardsbergen (70km)

Na een lekkere spaghettimaaltijd gisteravond in het centrum van Mechelen richting jeugdherberg en samen slapen op de kamermet een vlaming ( zeg geen belg) en een spanjool. na enig gesnurk aangehoord te hebben toch in slaap gevallen en vanmorgen na een goed ontbijt vertrokken richting Aalst - Ninove en aangekomen in de jeugdherberg het Schipken in Geraardsbergen. Was een mooie fietstocht langs de Dender en ik mazzelkont mooi weer en de wind wordt zelfs een beetje mijn vriend. Ik had graag wat verder gereden maar gezien de conditie van mijn achterste even wat rustig aan. Kost tijd zeggen ze.straks mee-eten met 40 jongeren en wat ouderen maar eens rustig van de mooie natuur genieten. morgen richting Frankrijk. iedereen de groeten, en Ria Denekamp iedereen kan zelf inloggen, ik ben er zeker meer vergeten. Alsd je je email adres intypt krijg je vanzelf de post van mij. Geld wel voor meerdere waarvoor mijn excuses. Nou vanvond maar eens de muur van Geraardsbergen bekijken .... niet klimmen Joost...... groet ik jullie

Willem.

Reacties

Reacties

Renate

Zo... je gaat als een speer. echt bewondering voor je hoor. Met 40 mensen aan tafel, een keer wat anders, is vast heel gezellig.
Slaap lekker vannacht en dan morgen op naar het franse.
"Vive la France"

groeten vanuit LZ

Johan Hafkamp

Het gaat goed Willem en de pijn in de kont verdwijnt van zelf .Wel je fiets broek goed verzorgen.Gr Johan

Ria van Huet

Hoi Willem, leuk dat we jou reisverslagen kunnen lezen en een beetje mee mogen genieten van jou reis. En je bent al een eind op weg. Ik zou wel een stukje met je mee willen fietsen, lijkt mij echt een avontuur. Je weet nooit wat je onderweg aan mooie dingen te zien krijgt of welke ontmoetingen er plaats vinden. Zorg maar goed voor je achterste en op naar Frankrijk. Lieve groet, Ria

Litania

Hee Wilem,
Ik kom net terug van een weekje Turkije en heb je start dus even gemist. Inmiddels heb ik je "ingehaald" en ben ik helemaal bij. En dat allemaal zonder blaren waar dan ook. Uiteraard word ik vanaf nu een trouwe volger. Een hele mooie reis gewenst!
Groetjes,
Liet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!