Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Richting Mechelen 86 km.

Dag om bij te komen.........vandaag heel Belgie fietst wat een gezellig gezicht. fietsen langs mooie stadjes Retie, Kasterlee en als klapstuk Mechelen.Wind nog steeds niet mijn vriend, valt gewoon tegen. maar goed er zullen nog wel meer obstakels komen. zadelpijn begint zich ook te melden.... kortom ben blij dat ik vandaag maar 86 km hoef.Flink gerust aan de gezellige terrasjes met altijd wel peleton wielrenners die lekker hun pinteke drinken.Stempel gescoord in de prachtige kathedraal van Mechelen. zo meteen een lekker happie op de Grote markt..... en morgen richting Geraardsbergen. Foto.s volgen nog. aan iedereen de groeten.... ben blij met jullie aandacht.. SMS......... elke avond even contact met Marja.

Reacties

Reacties

Edith

De kop is er af, Willem!
Rustig aan hè :-)
Fijn om je zo te kunnen volgen..
slaap lekker vannacht en goede reis morgen!

Ria Denekamp

Hoi Willem,

Wendy liet me net je berichtje lezen. Leuk om het te volgen zo.
De laatste keer dat ik je op de Buurse zag, gaf je aan mij toe te willen voegen voor je berichten op je weblog. Dat vind ik hartstikke leuk, ik denk echter dat je het verkeerde mailadres hebt. het moet zijn r.denekamp-berends@ggnet.nl.
Hoop dat het lukt.
Nogmaals goede reis!
Groet,
Ria

Gerard

He Willem, leuk je te volgen en je gaat als een speer. Zadelpijn is lastig maar dat went zeggen ze:-)
Niet teveel op de terrasjes blijven zitten he? want dan loopt de voorsprong op je schema snel terug.
Groeten en blijven trappen.

Jan-Gerard

He maatje,

Mooi dat je zo op schema ligt. Zo te lezen ging dat niet vanzelf (wind tegen en forse etappe). Het lijkt me dan ook verstandig om haalbare doelen te stellen (moeten we hier ook).
Ik heb wel bewondering voor je doorzettingsvermogen. Zo zul je de zadelpijn ook wel overwinnen, zeker met wat verdoving van een (enkele) pintje(s). Slapen zal inderdaad wel geen probleem zijn als je moe van het fietsen bent. Ik ben trouwens wel benieuwd naar je afgetrainde lichaam bij terugkomst. Dat wordt vast weer een six-pack.

Groetjes en doe je best elke keer een weer een stuk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!