Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

We zijn op weg. Vessem 159 km.

Gisteren nog lekkermet de hele familie gegeten vandaag eindelijk op weg. Uitgezwaaid door de hele familie en Bennie was ook nog even gekomen..... Leuk.Nog even trots op de foto met Boris en Guusje.Afscheid nemen en even slikken......maar gauw weg......Samen met Joost en Sjors ...Toch een mooi gebaar. in een mooi tempo over Loenen richting Arnhem.... koffie gedronken met appelgebak natuurlijk ( calorien) namen we afscheid.. weer even slikken.... ben trots op mijn jongens. en toen met mooi weer maar de wind fors tegen richting Nijmegen....... Nuenen....teveel kilometers... goede les ging boven mijn krachten. Opgevangen door br. Fons van de Kafarnaum hoeve met een frisje lekker onder de douche .... een kleine wandeling om de spieren een andere beweging te geven.... toen naar bed en sliep snel. Les voor vandaag...... niet weer van deze afstanden. te weinig oog gehad voor het brabantse land..... nog contact gehad met Marja... naar bed!