Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Welkom op mijn web-log!

Beste familie, vrienden en bekenden!

Zoals beloofd mijn web-log wat ik zal gaan bijhouden op mijn fietsttocht richting Compostella. A.s zaterdag 7 meivertrek ik om 8.30 uur, en en mijn eerste etappe is richting Vessem bij Eindhoven. Ik heb er echt zin in, en hoop dat ik de tocht mag gaan halen, ik heb met forse ondersteuning van Marja een leuke voorbereiding achter de rug. Op zich al een mooie tijd. Ik zal proberen zoveel mogelijk mijn ervaringen te delen..maar er als het niet kan houdt het op.....Ik wilgraag nual al diegenebedanken die me geholpen hebben met de voorbereidingen en hun support. Verder ben ik mijn mailinglijst waarschijnlijk wat mensen vergeten.....ik hoop dat andere ze attent maken op mijn log.

Reacties

Reacties

Bernadette

Helemaal top zeg!! wat goed!!
Heel veel succes en Bon Voiage!! (???? goed geschreven?). Marja ook goede weken gewenst!
Zet hem op....allebei!!

liefs Bernadette

Jos Ebbers

Beste Willem

Heel veel succes tijdens je reis . Met een fast rider tas en zo'n uitrusting moet het lukken. Erg leuk om elkaar vóór de reis nog evn ontmoet te hebben.
Jos Ebbers

Renate

Hoi Willem,

Eindelijk is het dan zo ver.... je kunt met je lange reis beginnen. Heel veel succes. 'k Ben erg benieuwd naar je ervaringen en ga je zeker volgen.
Ook veel sterkte voor je vrouw Marja die het een paar week zonder je moet rooien. Maar dat gaat haar vast lukken.

groeten,
Renate

Hans en Karin

Hoi Wil,
Heel veel succes en geniet ervan. Als buren zullen we zeker een oogje op Marja houden

Anita Slagter

Hoi Willem,
Geweldig jouw weblog. Verheug me op je verhalen en belevenissen. Ik wens je een hele goede start en eerste etappe. Je bent erg goed voorbereid dus daar zal het niet aan liggen! Geniet met volle teugen, het gaat per slot van rekening niet om het doel maar om de reis er naar toe.
Lieve groet,
Anita

Wendy

Hoi Willem,
Wat een ontzettend leuk idee om een weblog bij te houden.
Heel veel plezier tijdens je avontuur!
Ik zal aan je denken.... papa, fiets toch niet zo snel
Hartelijke groeten (ook aan Marja),
Wendy

frans en jopie

Hoi Willem,

Jij en je fiets in topconditie. We zijn jaloers op je. We wensen je heel veel plezier en veel leuke ontmoetingen toe op je reis naar Santiago. We leven met je mee. Marja ook goede weken toegewenst.

Bon camino

Edith

The road ahead is empty... maar zal zeker gevuld worden met mensen, ervaringen, goede en mindere momenten.. fijn om zo wat met je mee te kunnen leven..
een goede start morgen!!!

liefs, pax et bonum

Edith

Tom de Buurman

Beste Wil,
Dank voor de uitnodiging om je reisverhaal te volgen.
We wensen je een mooie tocht toe.
Mag ik je nog een taal suggestie uit mijn eigen ervaring meegeven?
Voor Frankrijk zou ik gaan voor "eun aperoo sielvoesplet" en voor spanje "oen tientoverano porvavor"....
Via je blog lezen we graag of het gewerkt heeft.
Geluk.
Tom de Buurman.

ria koning

hoi Willie,
Leuk, dat we met je mee mogen reizen.
Hoop dat je veel mooie dingen mag beleven onderweg.
Marja ook goede weken.
Lieve groeten en au revoir! Goede reis!
Rudolf en Ria
p.s. moet van Rudolf zeggen, dat je je bandenplakspullen niet moet vergeten.

Bernadette

Een zonnig begin is het halve werk!!!!
Succes!!!

Eline Schouten

Wat een dappere en mooie reis! Verwonder, beleef en geniet ervan!

Peter Brand

Ik wens je veel succes op je tocht naar Spanje!
Geniet als het kan, zie af als het moet, hou vol tot het eind.
Ik zal af en toe Marja een bezoekje brengen.
Ben benieuwd naar je ervaringen.

Groet Peter

Sjors

Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=fKqJzRqUMHw

Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=yuWC1FPj7hs

2 video's van de eerste etappe van Pa, Joost en ondergetekende..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!