Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Paaswake Apeldoorn.

Vanavond met Marja naar de Paaswake geweest in de St.Josephkapel van GGnet in Apeldoorn.Was een gezellige-sfeervolleviering..mooie liedjes en goede tekst.. een aantal bekende clientenaanwezig. Ja was zinnig en zinvol......en idd we kregen het licht van Pasen....dus dit lichtje gaat mee ..en als ik Compostela mag bereiken ga ik het opsteken voor Thijs en voordiegene die met me 'meezweven'....Marja..mijn kinderen en kleinkinderen..mijn broers Ton ..en Fons..en voor dierbaren die wellicht wat extra licht kunnen gebruiken wat niet geleverd kan worden door de Nuon of Essent.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!