Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Lekker getraind en mijn laatste Franse les.

Gisteren lekker getraind,prachtig weer.... graadje of 24. Richting Apeldoorn gefietst even langs bij mijn oude werkgever GGnet .Raar om op zo,n manier het terrein te komen oprijden,allerlei mensen die je al jarenlang kent en hun leventje (moeten)leiden op het mooie terrein van de voormalige St.Josephstichting. Verder heb ik een rondje Veluwe gefietst ..richting .Vaassen-Elspeet-Harderwijk- Langs het Veluwemeer naar Elburg-Oldebroek-Heerde en dan met het pontje over de IJsel weer naar huis. (120 km) Al mijn spullen zijn nu wel voor elkaar....en het begint te kriebelen... 7 mei begint er aan te komen. Vanavond mijn laatste Franse les gehad, was echt een gezelligegroep.... en we hebben wat geleerd het afgelopen jaar van madame Monique Michel. Alhoewel ik de detailsvan het Frans nog steeds nietmeester ben zalik me toch in hoofdlijnen wel gaan redden. Voor het Spaanse gedeelte van de tocht neem ik maar een klein zakwoordenboekje mee............ kan niet alles tegelijk!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!