Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Wat trainingsarbeid. (140 km)

Vanmorgen bij het opstaan gordijnen open...ja mooi fietsweer! Geen regen en eenaangename temperatuur om te fietsen.. Doel was Nijmegen...het is heen enterugongeveer 140 km en dat is precies de afstand die ik de eerste dagwil gaan fietsen naar Vessem bij Eindhoven. De heenreis verliep goed...beetje klimmen richting Woeste Hoeve.... rap afdalen naar Arnhem ... en via Elden en Elst over de 'snelbinder' ....zo noemt men de fietsbrug die aan de spoorbrug over de Waal bij Nijmegenis gemaakt. Een fraaie fietsbrug. In Nijmegen zag ik tot mijn verwondering een naamplaat van GGnet aan de Oranjelaan. Grappig en toch wel iets bekend en vertrouwds voor me. Daarna bij een neef (Ruud) van Marja eenbakkie koffie gedronken en even bijgepraat en toen weer via Arnhem-Velp- Dieren-Brummen-Zutphen weer terug naar huis. Echt een mooie omgeving !Lekker gefietst maar wel goed moe!! Thuisgekomen lekker onder de warme douche en daarna met Marja even bijpraten onder het genot van een bordje broccoli! Prima gevoel van deze dag..alleen ik moet toch eens kijken naar een andere fietsbroek.... ding is gewoon niet goed.Zeem of wat daar voor doorgaat is na een aantal km fietsen gewoon een kleffe bal geworden waar je tijdens het fietsen alleen maar behoorlijklast van hebt.Begint irritant te worden.Moet echt een goede fietsbroek gaan kopen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!