Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Fiets aan het klaarmaken..enne nog wat training..

Ik heb jullie al gezegd dat ik zeer tevreden ben over mijn fiets, een Koga Randonneur (1998).Ik heb hem kunnen kopen op Marktplaats voor een redelijke prijs. Vandaag bij fietsen zaak de fa Bos in Deventer langs geweest om een z.g fietsreispakketje te laten klaarmaken. Ik heb goede ervaringen met de fa Bos, ze zijn Koga dealer en je wordt altijd prettig geholpen. Het feit dat ik naar Compostella ga spreekt ze aan, en ze voorzien ja van nuttige adviezen.Ze hebben voor me klaargelegd een paar spaken, ketingspanner en nog wat meer losse onderdelen die je nodig kunt hebben....goed gevoel..... over 14 dagen laat ik de fiets voor een laatste onderhoudsbeurt nog evennakijken en dat moet het maar goed zijn. Vanmiddag nog wat kilometers gemaakt..mooi weer.... dus wat wil je nog meer!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!