Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Dagje Amsterdam.

Vandaag een dagje Amserdam met de trein,lekker rustig reizen en mooi op tijd in Amsterdamc.s. Een hoop mensen (voetbalsupporters)op de been, het bleek dat er o.a. een voetbalwedstrijd werd gespeeld in de Arena .(Nederland-Hongarije) Gezellige sfeer in de stad, mooi weer en de terrassen zaten tjokvol. Kortom prima sfeertje. In de Westerstraat bij de Vakantiefietser ( een speciaalzaak in allerlei fiets spullen) lekker rondgesnuffeld... mooie spullen te kust en te keur.....een licht achteruitspiegeltje en een paar reiskaarten gekocht. Daarna richting het centrum waar nog een ex-client van mij woont .....hij is terecht gekomen in een vaag pension in de Kerkstraat...hij leeft nog wel maar jammer genoeg was hij niet thuis. Ik had hem al eens vaker bezocht en soms tref je hem. Nou gezien het mooieweer nog wat rondgesnuffeld..... Amsterdam blijft een boeiende kleurrijke stad.... en tegen vieren weer huiswaarts. S'avonds nog even op de fiets om mijn spiegel te proberen... ja een nuttige aankoop!!