Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Holterberg....

Vanmorgen even bij Sjors wat geklust.... de jongen heeft zijn huis te koop staan en het moet er een beetje netjes uitzien. Het was mooi weer....om half een de fiets op richting Raalte..daarna richting Nijverdal en jawel de Holterberg. Speciaal uitgezocht omdat het straks in Frankrijk en Spanje ook wel zal stijgen....Ik had mijn fietstassen met wat stenen gevuld ommijn bepakking voor straks na te bootsen. Ja ik moet het weer zeggen..ik heb een goede fiets....was soms even puffen de stijgende gedeeltes.maar met de goede versnelling redelijk te doen. Bij sommige afdalingen haalde ik een vaartje van 52 km...is welheel lekker!!Terug via Nieuw Heeten was ik tegenn vijfen weer thuis voor een heerlijk bordje andijvie met slavink! Een ding geleerd de fiestbroek die ik aanhad was een klungel..zat helemaal niet goed...irriteerde alleen maar... toch maar een goede kopen.Vanavond nog maar even naar Franse les...weer een nuttige dag!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!