Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Maar eens het echte werk!! (142 kilometer!)

Na de hele week bezig te zijn geweest met allerlei leukedingen (gisteren nog een voetafdruk mogen zetten inthe walk of care op de van Rhemenslaan ....een afdeling van mijn voormaligewerk), was het vandaag fietsdag! Vroeg (8 uur)uit de veren voor een pensionado en mijn wielerkleding aangedaan. Marja ook al uit de veren...en rond half negen kon ik vertrekken. Crafttruitje .ja-ja... en de voortassen aan de fiets met een paar stenen erin voorhet nodige gewicht...tsja toch een beetje de werkelijkheid nabootsen. Ik had me voorgenomen om eens wat flink kilometers te maken..... kijken waar mijn grenzen liggen..... De rit ging vanuit Diepenveenrichting Nagele naar mijn broer Frans, ik had de wind behoorlijk tegen, maar wel in de wetenschap dat ik hem op de terugwegmee had. Ik kom er steeds meer achter dat ik een goede fiets heb gekocht... deze Koga Randonneur past precies bij me en het schakelwerk is perfect...en dat heb je met wind tegen wel nodig. Rond een uur kwam ik aan in Nagele en Frans was gelukkig thuis...... weer aan het klussen aan zijn mooie boerderij. Na wat praat en boterhammen om half twee de fiets op en richting Ketelbrug om via Ketelhaven en Roggebotsluis naar Kampen te fietsen. Een prachtige tocht zo langs het water en ja natuurlijk nu de wind in de rug..... met een vaartje van 25 km per uur was ik al snel in Kampen voor een kopje koffie bij mijn jongste zus Bernadette.... even bijpraten en toen via Zalk -Hattem..pontje over bij Wijhe was ik rond 19.00 uur thuis.Moe maar voldaan zoals dat heet. Mooie fietstocht door het prachtige IJssellandschap .... Veluwemeer.... Ik heb een aantal dingen kunnen uittesten zoals mijn fietsnavigatie..handig ding..alhoewel ik de weg daar wel weet natuurlijk. Thuis gekomen lekker prakkie eten-douchen en banken..zal tijdens de tocht wel anders zijn (;

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!