Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Rustige zaterdag....

Vandaag geen fietsen.....oppassen op Boris en Guusje die inmiddels kan lopen!Wat een mooie en lieve kinderen...echt een geschenk!Heerlijke middag met de kleinkinderen buiten. Sjors die nog even langs kwam om koffie te drinken... en m.b.t tot mijn fietstocht nog wel even goedbedoeld zei: papa je fietst nu een keer in de week zo,n lange tocht ..maar straks moet je dat elke dag!!! Ik heb hem geprobeerd gerust te stellen: mocht ik echt door lich ongemakken (bijv dat mijn kunstknie rare fratsen gaat krijgen) het niet red...dan stop ik er gewoon mee... tis geen obsessie.... Sjors was enigzins gerustgesteld. Ik bedacht me dat Joost ook al een keertje mompelend zei: Pa..je hebt hier ook verantwoordelijkheden... tsja.....hij heeft gelijk natuurlijk..maar ik denk dat ik het kan.Volgende week samen met Marja (die overigens een goed vertrouwen heeft in mijn fysieke conditie..kun je wel zegt ze....)maar eens wat inkopen gaan doen Bij R.Vos is Gorssel een bekende out-door winkel waar je echte kwaliteitsspullen kunt kopen. Vooral een goed regenpak is belangrijk!! Ik heb wat te besteden, bij mijn afscheidsfeestje heb ik van zoveel lieve oud-collega's cadeau bonnen gekregen...kan wel een regenpak vanaf(:

Wink

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!