Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Lekker gefietst.....lekker getraint!!

Vandaag maar eens een lekker tochtje gefietst. Weer was redelijk,wel veel wind maar daar heb je in een rondje plezier en minder plezier van. Was goed te doen en het voojaar komt al weer een beetje om de hoek kijken. Mooie tijd van het jaar komt er weer aan!! Vandaag naar Lochem gefietst en terug over Holten en Schoonheten-Okkenbroek-Lettele-Sckalhaar-Diepenveen in toataal zo'n 70 km met een gemiddelde snelheid van 19km.In Lochem langs geweest bij Frans en als collega-pesionado's nog even bijgepraat. Frans heeft samen met zijn vrouw Jopie de tocht ook gefietst en weet meals ervaringsdeskundige aardig te informeren....... en het is altijd gezellig!!! Op de terugweg bij Bennie en Ria in Schalkaar langsgeweest.Met Bennie fiets ik ook nog wel eens en rondje op de racefiets..... we zijn behoorlijk op elkaar ingespeeld en fietsen redelijk een zelfde tempo. Er is nog een moment sprake geweest dat Bennie ook de Compostella tocht mee zou gaan rijden,maar door omstandigheden kan dit helaas niet doorgaan!