Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

3 maart en we gaan verder met de voorbereidingen...

Een weblog openen en bijhouden is een mooi middel om mijn ervaringen te delen met jullie!Ik ben al een half jaartje bezig met me voor te bereiden...ervaringen te aanhoren... Mijn ex-collega Frans en zijn vrouw Jopie die de tocht vorig jaar hebben gefietst en me alleen maar enthousiaster hebben gemaakt. Ik ben inmiddels lid geworden van het St.Jacobgenootschap...en na eenbijeenkomst geweest van het genootschap alwaar ik Gerad Olthof ben tegengekomen met zijn aanstekejlijke verhalen. Ik heb inmiddels een mooie tweede hands KogaRandonneurgekocht en ben de afgelopen maanden begonnen met trainen...fiets leren kennen en mijn conditie op peil te brengen. Samen met mijn vrouw Marja ben ik al een tijdje bezig met de voorbereidingenHet idee van deze fietstocht is voor mijzelf ook een verassing.Het zal ongeveer een jaar geleden zijn geweest dat ik op het idee kwam om de tocht te gaan fietsen.Wat nu de preciese aanleiding is geweest weet ik niet en is eigenlijk ook niet zo interessant. Ik denk dat ik het lange -afstandsfietsen ben gaan oppakken door mijn knieoperatie (ik heb een kunstknie gekregen)en er niet veel sporten overbleven om de calorienaanwas wat in de hand te houden.Ik ga 7 mei ...op een zaterdag vertrekken.... dan kunnende kinderen een stukje mee opfietsen...mooi aanbod en mooie gedachte.....mijn eerste idee was om op 11 mei te vertrekken, de reden van deze datum is de sterfdag van ons kleinkindje Thijs(11-05-2008 +)zoontje van onze jongste zoon Sjors........... die maar 7 maaanden oud mocht worden. Naast de sportieve uitdaging van de tocht .... heb ik me voorgenomen om een kaarsje voor het mooie-lachende ventje Thijs op te steken als ik Compostela mag bereiken als teken van niet vergeten.......Ik zal jullie de komende weken op de hoogte houden van mijn voorbereidingen en de dingen die me allemaal bezig houden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!