Wil-opweg-Compostella.reismee.nl

Santiago de Compostela 2439 km

Beste allemaal,

Nou ik ben er..... vanmiddag rond een uur of twaalf stond ik op het grote Praza  voor de Catedral in Compostela. Tsja...zit er op...... raar gevoel... verlangen naar is soms mooier dan het hebben van.....Afgelopen dagen trouwens nog wel een paar venijnige klimmetjes..je stijgt je gewoon naar Compostela. Maar goed laatste loodjes... en met het einde in zicht kun je wat meer aan. Ik laat eens even alles rustig bezinken.... zit nu in Hotel Mexico in Compostela. Ik heb mijn fiets ingeleverd, die wordt tussen nu en 14 dagen weer bij me thuis afgeleverd door een transportbedrijf ut Vessem.Nog twee dagen Compostela en dan a.s woensdag vlieg ik via Londen  naar vliegveld Eindhoven alwaar ik om 19.00 uur hoop te landen en mijn  vrouw en kinderen  en kleinkinderen eindelijk weer eens hoop te zien. Afgelopen dagen korte etappes gefietst.... ik had de tijd en had  al een tijdje geleden besloten om niet naar Finistere te gaan. Ik vind het wel mooi zo, ik heb mijn doel bereikt. Ik heb de afgelopen dagen een leuk echtpaar uit Almere ontmoet... straks  eten en een goed glaasje drinken en wat gezellig doen.Morgen een moment kiezen voor een bezoek aan de oude binnenstad en basiliek en mijn kaarsje op te steken. Als ik thuis ben zal ik dit web-log bijwerken met wat beschouwingen en data...  en de foto´s die ik heb gemaakt er op zetten. Dan sluiten we de boel af...weer gewoon doen...en heel wat ervaringen rijker. Ik groet jullie allemaal..... en Ria zeg maar tegen Gerrit dat ik nog een keertje op bezoek kom.

Reacties

Reacties

Edith

Geweldig: je bent er..gefeliciteerd met deze mooie prestatie...
Ik wens je een heel goed moment toe in de basiliek!

lieve groet, Edith

Hella

Hoi Willem, gefeliciteerd. Een prestatie om trots op te zijn. Nog fijne momenten in Compostella en geniet er weer van om straks bij je familie te zijn.

Gerard

He Willem, ik ben net even van mn buro stoel opgestaan en drie buigingen voor je gemaakt. Heel erg stoer, moedig, uitdagend en een heel mooi gebaar.
Ik zou het niet kunnen. Dank je wel voor een paar weken meeleven en je te mogen volgen. Ik ga je heus wel binnenkort ergens tussen Diepenveen en Olst zien, maar of dat op de fiets is :-)
Goede dagen en een mooie rustige terugreis.

Gerard

Peter

Gefeliciteerd Willie!
Ik doe het je niet na.
Tegen het eind van de week zal ik je wel spreken en de verhalen uitgebried aanhoren.
Tot ziens.

groet Peter

Renate

Ha Willem,

Gefeliciteerd!! je hebt het gehaald, super hoor. (ik had van jou ook niet anders verwacht ;-))
Ik wens je nog een paar goede dagen, een goede terugreis en een blij weerzien met je familie.

groet, Renate

Aniek

Hoi Willem!

Gefeliciteerd met het behalen van je doel! Heel knap en nog sneller dan gepland ook.. Fijn dat je woensdag weer thuis komt. Tot dan!

Liefs Aniek

ria koning

Hoi Willie, hoera!! je bent er. KLASSE! Gefeliciteerd! Nog een mooie dag morgen in Sant.de Compostela en een goed moment bij het kaarsje opsteken (je doel) in de basiliek. Een hele goede terugreis en thuiskomst. Dank voor het meereizen d.m.v. je verhalen.Heb er van genoten. Hoop je weer gauw te zien. Lieve groet Ria.

Riekie Meijerink

Willy
Gefeliciteerd met het bereiken van Santiago de Compostella, geweldig wat een prestatie. Nog een fijne dag morgen geniet ervan,goede thuiskomst en hopelijk gauw tot ziens

Groeten Gerard en Riekie

Mariette van Someren

Dag Willem, heel bijzonder om te lezen dat je het pelgrimsdoel bereikt hebt. En dat het verlangen soms mooier is dan het bereiken van het doel, dat is volgens mij wat ze pelgrimeren noemen!
Goede terugreis. Met veel respect voor je prestatie!

Bernadette

Hey Willie

Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie en het verlangen naar en het hebben van.... even laten bezinken en dan hou je er een geweldige ervaren aan over! en ook nog al deze leuke reacties...:-)
Nou fijne thuiskomst!!

liefs Bernadette

Ria

Hoi Willem,

Geweldig, je bent er! Wat een geweldige prestatie, zeg. Geniet van de rust, een hele goede reis terug en een fijne terugkomst.

Groetjes,
Ria Denekamp

Johan Hafkamp

Geweldig Willem je hebt het volbrachten ik kan me voorstellen dat je nu toch ook weer naar huis verlangd.Geniet nog even van de laatste momenten.En straks een rondje Zwolle stelt niets meer voor met zoveel kilometers in de benen.Ik hoop je snel weer een te spreken gr.Johan

Jos Ebbers

Hallo Willem

wat een prachtige herinneringen zul je hier aan overhouden. Ik zal je verslagen gaan missen.

groeten Jos Ebbers

Paula

Willem,
Gefeliciteerd! Je bent een kanjer?
Je hebt je doel behaald. De woorden: “het verlangen naar… is soms mooier dan het hebben, kan ik me enigszins wel voorstellen.
Als laatste nog een bezoek aan de oude binnenstad en basiliek om je kaarsje op te steken, en dan weer lekker naar huis, naar je familie.
Ik wens je een heel goede terugreis en een fijn weerzien met je dierbaren!

Groetjes,
Paula

Menno en Roely

Hoi Willem,

Petje af!! Van harte gefeliciteerd en geniet er nog maar even van voordat het 'normale' leven weer begint :-).

Groetjes!

Bernadette

Hallo Willie

Mooi verslag hoor!! Lekker nagenieten en ondertussen ook weer " back to basic." ......sterkte!!

groetjes Bernadette

Litania

Een béétje trots op jezelf? Volgens mij mag je hártstikke trots zijn op jezelf! Je hebt het hem toch maar "gewoon" even geflikt. En dat voor een banketbakkertje ... Chapeau!
En leuk dat je er ons met je verslagen van mee hebt laten genieten.
Groetjes,
Liet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!